29.01.2019
Waarom James Cameron plots actief is op sociale media
James Cameron heeft Facebook en Instagram vervoegd om reclame te maken voor het door hem geproduceerde Alita: Battle Angel. De film zal in 30 Amerikaanse steden gratis in avant-première gaan.
“Mensen hebben mogelijk al gehoord van Alita,” schreef hij, “maar weten niet wie ze is. Waarom heet ze Battle Angel en hoe ziet haar wereld eruit? De beste manier om het te ontdekken is in de bioscoop en in 3D.”
“Als je ziet hoe groot haar hart is, waar ze voor staat en hoe goed ze kan vechten, zal je net zoals ik verliefd op haar worden,” vervolgde hij. De vertoningen zullen gevolgd worden door een vraag- en antwoordsessie met Cameron, regisseur Robert Rodriguez en castleden Rosa Salazar, Christoph Waltz, Jennifer Connelly en Keean Johnson.
https://www.instagram.com/p/BtL1uEfBEd3/?utm_source=ig_web_options_share_sheet
I finally joined Facebook and Instagram to share a very special announcement about @AlitaMovie.
We are having a series of free early screenings on January 31st, and you're invited — head here for details: https://t.co/QZq2ntbBFW or https://t.co/wQhkjDCi0W— James Cameron (@JimCameron) January 28, 2019
Bron: EW