24.09.2017
Kingsman-regisseur noemt marketing-detail sequel domste ooit
Regisseur Matthew Vaughn (Kick-Ass, Kingsman: The Secret Service) is niet bepaald op zijn mond gevallen en is in het verleden al meermaals van een project weggewandeld omdat bepaalde details hem niet bevielen. Tijdens de promotoer van Kingsman: The Golden Circle kwam hij ook weer bijzonder kregelig uit de hoek toen men hem een vraag stelde over de marketingcampagne van de sequel:
“Natuurlijk was het niet mijn bedoeling dat het publiek wist dat Colin Firths personage – dat schijnbaar stierf in deel één – terug van de partij zou zijn. Heel de eerste act van The Golden Circle draait rond zijn terugkeer. Als de kijker van niks had geweten, was de pay-off veel groter geweest. ‘De marketingjongens beter in bedwang houden’ is dan ook iets wat ik voor mijn volgende films prioritair heb gemaakt. In mijn ogen hebben ze een van de domste beslissingen ooit genomen, en dat nadat ik smeekte om het niet te doen.”
Bron: Dark Horizons