13.09.2019
Adam Sandler prijst Netflix voor carrièreboost
Murder Mystery, het vijfde wapenfeit van Adam Sandlers deal met Netflix, werd in de eerste drie dagen na de release ruim 30,8 miljoen keer bekeken, een nieuw record voor de streamingdienst.
De populariteit van de acteur zat door box-office-flops zoals Pixels in een dalende lijn, maar is naar eigen zeggen enorm gestegen nu hij in elke huiskamer ter wereld te zien is.
Bijgevolg prijst hij Netflix-CEO Ted Sarandos de hemel in. “We hebben een heel ontspannen band,” zegt Sandler, “en ik hou van hem als mens. Hetzelfde geldt voor de rest van het bedrijf. Ik supporter voor hen. Het gaat niet over mij.”
Sandler is binnenkort te zien in Uncut Gems van Good Time-regisseurs Benny en Josh Safdie. De film wordt buiten de Verenigde Staten door Netflix uitgebracht en dat door toedoen van Sandler.
“De Safdie-broers zijn nu bevriend met Netflix,” zegt hij, “en Ted is een grote fan. Hij is sowieso een enorme cinefiel en kijkt en praat voortdurend over films.”
Bron: IndieWire